خدمات پس از فروش

شرکت شیرالات ایران یک نما،ضمن تشکر از انتخاب شایسته شما نکات ذیل را جهت بهره مندی از مزایای گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می نماید.

  1. در اختیار داشتن کارت گارانتی با ذکر تاریخ خرید حتما الزامیست.

  2.  جهت جلو گیری از املاح و رسوبات ناشی در اب بر روی شیر توصیه می شود هفته ای دو بار با سرکه سفید و پنه هیدروفیل به مدت ۲ دقیقه سطح شیر تمیز گردد.

  3. هنگام خارج کردن شیر از جعبه ان را در جای مناسب قرار دهید تا از خش برداشتن جلوگیری شود .

  4. هنگام تحویل گرفتن شیر آن را به دقت مشاهده نمایید،هرگونه کسری لوازم بعد از خرید مشمول هزینه می گردد.

  5. قبل از نصب شیرآلات در پوش لوله ها را باز نموده اجازه دهید چند دقیقه از لوله ها آب خارج گردد تا املاح بجا مانده و شن و ماسه داخل لوله ها قبل از نصب شیر تخلیه گردد.

  6. حتما از شیر پیسوار فیلتر دار استفاده نمایید.

  7. در مواردی که جریان آب در هنگام خروج از شیر کم شده یا شکل غیر معمول و نا منظمی داشته باشد ،آبفشان را باز نموده و توری آنرا تمیز نمایید.

موارد خارج از گارانتی

  1. هرگونه نصب غلط محصول توسط افراد غیر متخصص .

  2. استفاده از ابزار نا مناسب.

  3. شستشو با موادی که به آبکاری محصول صدمه میزند مانند : جوهر نمک،مواد سفید کننده ، پودر های کف شوی،سیم ظرفشویی،اسکاچ و غیره…

  4. وجود شن و ماسه در لوله ها که باعث خرابی گردد.در صورت بروز مشکل فنی با فروشگا عرضه کننده محصول تماس حاصل نمائید تا واحد خدمات در محل حاضر گردد.